Maakeberget - kossen bli betre??

Del på Facebook

Maakebergets hjem

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Re: Maakeberget - kossen bli betre??

Innlegg araber » Søn Feb 01, 2015 17:43

Shuttle skrev:http://www.varden.no/sport/odd-gir-deg-halv-pris-pa-sesongkortet-hvis-du-lover-a-synge-pa-kampene-1.1358496?ref=0x725e35dd18ba6a37215ceb25c7fb2a66d3b592add9c90c22a41a94642e202e88

Har FKH noe å lera av detta her, eller blir det et dårligt prosjekt fra Odd?

Samma ka ein synge eller? Då ville eg tatt ein skikkelige luftige Arie i F-dur fulgt opp av ein kramgoe låt av Lindesnes Trekkspillorkester eller ein schläger fra Toten Pottpurmunderi.
Nai satan, detta e fasan nåke av det dommaste eg har lest på denna siå av 2015. Særedeles bom i onikken når ledelse i norske klubbar prøve å gi referanser te England der kulturen faktisk e å dra rævå si ner på pub, ha ein paintarr i kiosken på stadion rett før kickoff og gjerna 1 eller 2 i pausen o. Hoho, faen lika å se Ola Donkerud synga så møkje så ein lave C uten at ein faktisk har fått leska og varmt opp strupen. Og hadde an fått lov så hadde det ikkje skjedd, fordi:
1. An kan ikkje ta bussen him. Må kjøra bil te kamp. Aleina
2. An ska på jobb om 24 timar så 2 pils e i overkant
3. Naboen eller ei gammale tante kan registrera at an kosa seg meg ein paintarr før kamp
4. Presidenten (så an kalle kjerringå si :roll: ) e jo surare enn sokkane te Bloysen (jeez, få kustus da mann).
5. Idrett (som an visstnok bedrive mens an sitte å drite på Østre) og alkohol hørre kje samen
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Franz K. Hauge » Man Feb 02, 2015 15:37

araber skrev:Samma ka ein synge eller? Då ville eg tatt ein skikkelige luftige Arie i F-dur fulgt opp av ein kramgoe låt av Lindesnes Trekkspillorkester eller ein schläger fra Toten Pottpurmunderi.
Nai satan, detta e fasan nåke av det dommaste eg har lest på denna siå av 2015. Særedeles bom i onikken når ledelse i norske klubbar prøve å gi referanser te England der kulturen faktisk e å dra rævå si ner på pub, ha ein paintarr i kiosken på stadion rett før kickoff og gjerna 1 eller 2 i pausen o. Hoho, faen lika å se Ola Donkerud synga så møkje så ein lave C uten at ein faktisk har fått leska og varmt opp strupen. Og hadde an fått lov så hadde det ikkje skjedd, fordi:
1. An kan ikkje ta bussen him. Må kjøra bil te kamp. Aleina
2. An ska på jobb om 24 timar så 2 pils e i overkant
3. Naboen eller ei gammale tante kan registrera at an kosa seg meg ein paintarr før kamp
4. Presidenten (så an kalle kjerringå si :roll: ) e jo surare enn sokkane te Bloysen (jeez, få kustus da mann).
5. Idrett (som an visstnok bedrive mens an sitte å drite på Østre) og alkohol hørre kje samen

Som ein danske kelnar sa ein gong eg bestilte øl te maten: "Er du dog ikke nordmand, og skal du ikke køre bil i overimorgen?"
Franz K. Hauge
forum TOR ÅGE LARSEN
forum TOR ÅGE LARSEN

Innlegg Øyvind.A » Man Mai 23, 2016 19:07

Ka e poenget med at "heis opp ditt flagg" blir brukt som "kampsang" på bekostning av Conny's Englar? Er det noe Reine har kjørt igjennom, eller har supporterne foreslått det? Er jo om mulig endå færre som er med på den en Conny's englar.
Øyvind.A
forum TOR ÅGE LARSEN
forum TOR ÅGE LARSEN

Innlegg Komiske Ali » Ons Mai 25, 2016 08:10

Øyvind.A skrev:Ka e poenget med at "heis opp ditt flagg" blir brukt som "kampsang" på bekostning av Conny's Englar? Er det noe Reine har kjørt igjennom, eller har supporterne foreslått det? Er jo om mulig endå færre som er med på den en Conny's englar.

Reine sitt prosjekt. Han ønska ein sang med mer trøkk før kampen og ville ha sin egen FKH-sang (den som alle spole forbi når dei spille den siste FKH CD'en) som intro sang. Blei litt ramaskrik og det blei lagt ut ein poll, der "havet vester ute" vant, og dermed blei det "Heis opp ditt flagg her nå" som blei intro-sang. :lol:
Fra Sørhaug te Snik, Vea og Kvalsvik. Alle heie me på FKH.
Med øl og måkeskrik, fra Skjold te Asalvik.
Kalde pølser, varme brus på Vestre Stå
Brukerens avatar
Komiske Ali
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Forrige

Gå til Vestre stå

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest