Kor ska eg me drikka øl ??

Del på Facebook

Forum for stamstedet Sportsbaren på Indre Kai

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Re: Kor ska eg me drikka øl ??

Innlegg Franz K. Hauge » Fre Mar 30, 2012 16:29

araber skrev:
Franz K. Hauge skrev:Lokta Skjoldavegen 1 for min del, men eg treffe ingen beslutning med virkning for resten av sesongen :D

Save me a seat te 16.mai. Med mindre det bare e meg og deg så sitte der med kvar si avis og sigar. Atmosfæren blir god uansett. "Venta så lenge på kampen idag..." :D

Naturligvis. Meine å ha lest opp te flærre plasser at det e den hjemvendte sjømann som står for flytannis te alle fusste kvelden an e i land. :D
Franz K. Hauge
forum TOR ÅGE LARSEN
forum TOR ÅGE LARSEN

Innlegg araber » Fre Mar 30, 2012 17:18

Franz K. Hauge skrev:
araber skrev:
Franz K. Hauge skrev:Lokta Skjoldavegen 1 for min del, men eg treffe ingen beslutning med virkning for resten av sesongen :D

Save me a seat te 16.mai. Med mindre det bare e meg og deg så sitte der med kvar si avis og sigar. Atmosfæren blir god uansett. "Venta så lenge på kampen idag..." :D

Naturligvis. Meine å ha lest opp te flærre plasser at det e den hjemvendte sjømann som står for flytannis te alle fusste kvelden an e i land. :D

Tar den på strak arm. Full ronde med bayer og jeger te alle 16mai jaffal :mrgreen:
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg laffn » Fre Mar 30, 2012 19:47

araber skrev:
Franz K. Hauge skrev:
araber skrev:

Tar den på strak arm. Full ronde med bayer og jeger te alle 16mai jaffal :mrgreen:

Då gleda eg meg t 16 mai :twisted: ska pøsast
Lubbesild, flattbrød å kalde pota, d e mat for Bloysen det:)
member of Hats&Liquor og UFF
Det ekje bara rape i Haugesond

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg FHK » Søn Apr 01, 2012 21:40

Virka som om de fleste nede på Sportsbaren syns at detta va ein fantastisk plass å verr! Eg storkoste meg der nede, bra opplegg med tappekran ute å ekstra telt, samt ein fantastisk utsikt, glede meg te sommar å sol ja!

Savna mer FKH effekter men regne me detta komme, samt at tommeliten ikkje glemme flagg o.l. ;)

Negativt: Ja eg vett det e sportsbar å dei vil visa kamper, MEN eg syns det dempa stemningå litt, hvertfall frem te halv 5-5... Her må me hvertfall få te ett kompromiss der kampen kan verr på men UTEN lyd å FKH musikk på popanlegget for uansett så e detta VÅR stampub å då kan dei pigameg klara å skru av lyden på tv i 3-4 timer aen kvar søndag!
E visst han nye sveini.. Noen burde ta av seg dei kvite å blå brillene i 5 sekund!

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK
forum CHRISTIAN GRINDHEIM
forum CHRISTIAN GRINDHEIM

Forrige

Gå til Stamsted

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest