Kor ska eg me drikka øl ??

Del på Facebook

Forum for stamstedet Sportsbaren på Indre Kai

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Kor ska eg me drikka øl ??

Innlegg Bleikemyr » Ons Mar 28, 2012 08:47

Lenge siden eg har vært på forumet. Har dermed følgende spørsmål ? Kor ska me leska oss før kamp ? Lord Nelson ? Eg va på den nye fortballpuben på Mandag og likte ikkje plassen. Mulig det har en sammenheng med at eg var der med blomsterkassemannen og noen lugubre venner av ham.. Likte uansett ikkje lokalet te den "nye" fotballpuben. En sjelløs plass spør du meg.
Eg hate de mørkeblå
Bleikemyr
forum RUNE LOTHE
forum RUNE LOTHE

Re: Kor ska eg me drikka øl ??

Innlegg Tommeliten » Ons Mar 28, 2012 08:52

Bleikemyr skrev:Lenge siden eg har vært på forumet. Har dermed følgende spørsmål ? Kor ska me leska oss før kamp ? Lord Nelson ? Eg va på den nye fortballpuben på Mandag og likte ikkje plassen. Mulig det har en sammenheng med at eg var der med blomsterkassemannen og noen lugubre venner av ham.. Likte uansett ikkje lokalet te den "nye" fotballpuben. En sjelløs plass spør du meg.

Stampuben til maakeberget i 2012 er sportsbaren på kaien. At den ikke har sjel som du og mange skriver, kan nok ha noe med at sjel er ikke noe du kan "flytte" inn, men må lage selv.
Vi har pr nå ikke gjort noe stunt der nede, vi skal ta ned alt fra dikselen i dag, og vil da se hva som kan tas videre.

Så jeg håper at samtlige av maakene vil gi dette en sjanse, alternativene er ikke mange her i byen !
"Fuuuuck offff viking FK,
Lika ikje mørkeblå !
Ta me dåkkår brann t ingenmannsland,
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg FHK » Ons Mar 28, 2012 09:00

Tommeliten skrev:
Bleikemyr skrev:Lenge siden eg har vært på forumet. Har dermed følgende spørsmål ? Kor ska me leska oss før kamp ? Lord Nelson ? Eg va på den nye fortballpuben på Mandag og likte ikkje plassen. Mulig det har en sammenheng med at eg var der med blomsterkassemannen og noen lugubre venner av ham.. Likte uansett ikkje lokalet te den "nye" fotballpuben. En sjelløs plass spør du meg.

Stampuben til maakeberget i 2012 er sportsbaren på kaien. At den ikke har sjel som du og mange skriver, kan nok ha noe med at sjel er ikke noe du kan "flytte" inn, men må lage selv.
Vi har pr nå ikke gjort noe stunt der nede, vi skal ta ned alt fra dikselen i dag, og vil da se hva som kan tas videre.

Så jeg håper at samtlige av maakene vil gi dette en sjanse, alternativene er ikke mange her i byen !

Støttes 100%! Puben e ny å fin å "posh". Den må kjørast inn, det lokte ennå nybil å ikkje øyl der nere.. Etter ein halv sesong me MB der nede så ska me nok klara å få sjelå forsiktig te å komma, samt irritera vetet av MM gjengen så ska kosa seg me ein caffe latte på søndagsettermiddag!

Folkens, støtt opp å la oss få ei sjel her nere!
E visst han nye sveini.. Noen burde ta av seg dei kvite å blå brillene i 5 sekund!

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK
forum CHRISTIAN GRINDHEIM

Innlegg Drittsekk » Ons Mar 28, 2012 09:12

Sportspuben va den beste av to onder så me hadde å velga mellom denna gången sånn så eg ser d.
D blir satt ner ett utvalg for å se på alternativer for 2013 and beyond, hvis d e noen så ønske å bidra så kan di nok sikkert ta kontakt me utvalget enten for å bli medlem eller for å komma me inspill.
I å me at sportspuben e som an e så tror eg ikje me komme t å bli væranne der så alt for lenge å tror derfor ikje at plassen vil få nåke sjel. D e ein plass så me ikje får henga opp våre efekter å jør t vår plass å då hadde ein vært avhengig av å ha vært der i mångfoldige år for å konne fått noe som helst sjel, noe som eg ikje tror.

For min del så håpe eg at detta året på sportspuben blir ein transportetappe på vei t noe bedre. Å i den transportetappen så håpe eg jo selvfølgelig på stinn brakka sånn at FKH supporterane kan samlast ein plass før å itte kamp o.
Husk 13. Mars 2008 !
"Eg hate vrad" - Christian Grindheim
"Me fortjene mær enn tri poeng" - Jostein Grindhaug
Me gir vel faen, me har Bronse me!
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg FHK » Ons Mar 28, 2012 09:15

Drittsekk skrev:Sportspuben va den beste av to onder så me hadde å velga mellom denna gången sånn så eg ser d.
D blir satt ner ett utvalg for å se på alternativer for 2013 and beyond, hvis d e noen så ønske å bidra så kan di nok sikkert ta kontakt me utvalget enten for å bli medlem eller for å komma me inspill.
I å me at sportspuben e som an e så tror eg ikje me komme t å bli væranne der så alt for lenge å tror derfor ikje at plassen vil få nåke sjel. D e ein plass så me ikje får henga opp våre efekter å jør t vår plass å då hadde ein vært avhengig av å ha vært der i mångfoldige år for å konne fått noe som helst sjel, noe som eg ikje tror.

For min del så håpe eg at detta året på sportspuben blir ein transportetappe på vei t noe bedre. Å i den transportetappen så håpe eg jo selvfølgelig på stinn brakka sånn at FKH supporterane kan samlast ein plass før å itte kamp o.

Eventuelt at me tar takeover på heile driten å henge opp alt me spiker! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
E visst han nye sveini.. Noen burde ta av seg dei kvite å blå brillene i 5 sekund!

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK

Innlegg Tommeliten » Ons Mar 28, 2012 09:18

Drittsekk skrev:Sportspuben va den beste av to onder så me hadde å velga mellom denna gången sånn så eg ser d.

Har nok vært litt lite info angående dette. Har i samtaler med Inventum fått lov til å henge opp våre ting, litt av utfordringen der nede blir dette med veggplass.
Derfor jeg håper at mange kommer på dikselen i dag, slik at vi kan få en god gjennomgang av hva som er "viktigst" å få opp på Sportsbaren.

Men som du sier, dette er i 2012 en transportetappe for fremtiden. Men personlig så mener jeg at det å la vær å komme på sportsbaren pga mangel på sjel er feil. Det er jo vi sjøl som må lage den sjelen, og gjøre plassen om til vår.
Lika ikje mørkeblå !
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg FHK » Ons Mar 28, 2012 09:23

Tommeliten skrev:

Har nok vært litt lite info angående dette. Har i samtaler med Inventum fått lov til å henge opp våre ting, litt av utfordringen der nede blir dette med veggplass.
Derfor jeg håper at mange kommer på dikselen i dag, slik at vi kan få en god gjennomgang av hva som er "viktigst" å få opp på Sportsbaren.

Men som du sier, dette er i 2012 en transportetappe for fremtiden. Men personlig så mener jeg at det å la vær å komme på sportsbaren pga mangel på sjel er feil. Det er jo vi sjøl som må lage den sjelen, og gjøre plassen om til vår.

Ah! Då blir det jo krem der nere då! I believe in you Tommeliten! Regne me dåkkår finne det finaste å får det opp! Det skakje verr tvil om at det e MB sin pub når du går inn dørå der nere!

Ps, finnes det wonderbaum med øllokt?

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK

Innlegg Tommeliten » Ons Mar 28, 2012 09:35

FHK skrev:Ps, finnes det wonderbaum med øllokt?

Burde hvertfall finnes :)
Lika ikje mørkeblå !
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg FHK » Ons Mar 28, 2012 09:40

Tommeliten skrev:
FHK skrev:Ps, finnes det wonderbaum med øllokt?

Burde hvertfall finnes :)

Stemmer, kunne isåfall hengt det opp der nede for å fjerne den nye friske lukta ;)

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK

Innlegg araber » Ons Mar 28, 2012 09:50

Nå har vel strengt tatt MB traska heila distriktet på pubvandring så den sjelå e tydeligvis vanskelige å finna :lol: . Sportsbaren e ei kul sjappa for dei som like sånn. Sjøl har eg aldri lagt skjul på at kaien uansett ikkje e nåke alternativ for meg før FKH-kamp og det blir det ikkje det nå heller.

Men, som Komiske Ali sa tidligare; "kor du drikke ølå di før kamp bestemme du sjøl". Når i tillegg Sportsbaren kanskje blir ein overgansfase så e det bare nok ein grunn te å ligga hima i hengekøyå å gauka nerpå bayer. Eller joina broderen å dei på Captains(brunt, illeluktande men gjestfritt). Kan vel legga te at eg ikkje hima så møkje for tiå, så om eg går på Hjemmenes Vel, Amtmannstuen eller Sportsbaren tror eg det kun e dei aller nysjerrigaste så legge merke te.
Sist endret av araber den Ons Mar 28, 2012 12:55, endret 1 gang
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Drittsekk » Ons Mar 28, 2012 10:22

Tommeliten skrev:

Nå har eg kun vært på sportspuben ein gång å huska ikje heilt kossen d såg ut men kan me ikje ta i bruk taket o?

Eg e på lik linja me deg i at eg håpe nå at folk møte opp for å treffa likesinna å preika, synga å kosa seg. Eg e ikje fanboy av verken Inventum, sportspuben eller "lysløypå" men eg komme nå t å komma ner der å bidra me å plaga alle så ska ha lørdags- / søndagsformiddagen på kaien.
Husk 13. Mars 2008 !
"Eg hate vrad" - Christian Grindheim
"Me fortjene mær enn tri poeng" - Jostein Grindhaug
Me gir vel faen, me har Bronse me!
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg Tommeliten » Ons Mar 28, 2012 11:30

Drittsekk skrev:Nå har eg kun vært på sportspuben ein gång å huska ikje heilt kossen d såg ut men kan me ikje ta i bruk taket o?

Eg e på lik linja me deg i at eg håpe nå at folk møte opp for å treffa likesinna å preika, synga å kosa seg. Eg e ikje fanboy av verken Inventum, sportspuben eller "lysløypå" men eg komme nå t å komma ner der å bidra me å plaga alle så ska ha lørdags- / søndagsformiddagen på kaien.

Taket er vanskelig å få til pga sprinkler, det var egentlig ikke bra det som ble gjort på dikselen heller i sin tid har eg fått beskjed om i etterkant. Så den er litt vanskelig. Men vi må ta en gjennomgang (jo flere jo bedre) om hva vi skal gjøre, Inventum var ikke negativ til noenting, men de ønsket å være med å bestemme/bidra.
Lika ikje mørkeblå !
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg Komiske Ali » Ons Mar 28, 2012 18:26

To alternativer fins i forhold te det å møta direkte opp på Gamlå:
- Captains med laffn & co + restene fra Toby og Wembley som ikkje lika "latte-luktå".
- Sportsbaren med resten av gjengen
Snakkes på søndag! :)
Fra Sørhaug te Snik, Vea og Kvalsvik. Alle heie me på FKH.
Med øl og måkeskrik, fra Skjold te Asalvik.
Kalde pølser, varme brus på Vestre Stå
Brukerens avatar
Komiske Ali
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Franz K. Hauge » Tor Mar 29, 2012 22:20

Lokta Skjoldavegen 1 for min del, men eg treffe ingen beslutning med virkning for resten av sesongen :D
Franz K. Hauge
forum TOR ÅGE LARSEN
forum TOR ÅGE LARSEN

Innlegg araber » Fre Mar 30, 2012 03:18

Franz K. Hauge skrev:Lokta Skjoldavegen 1 for min del, men eg treffe ingen beslutning med virkning for resten av sesongen :D

Save me a seat te 16.mai. Med mindre det bare e meg og deg så sitte der med kvar si avis og sigar. Atmosfæren blir god uansett. "Venta så lenge på kampen idag..." :D
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Neste

Gå til Stamsted

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest