Kald alkoholfri drikke

Del på Facebook

Forum for stamstedet Sportsbaren på Indre Kai

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Re: Kald alkoholfri drikke

Innlegg Tommeliten » Man Aug 29, 2011 17:18

Garpen skrev:Hadde eg vore deg Drittsekk, så hadde eg starta med alkoholholdige drikka helle :)

Er nok enklest det ja :D
"Fuuuuck offff viking FK,
Lika ikje mørkeblå !
Ta me dåkkår brann t ingenmannsland,
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg Drittsekk » Tir Apr 10, 2012 21:45

For oss som sko kjøra bil ittepå så fortsette sportpøbben i fotsporå t Dikselen å følge Inventum-profilen me å ku servera halvtame varme brus.
Hvis eg spør itte ei Heineken så får eg ikje slompen av ei så har stått bak baren å godgjort seg åpen ein go halvtime (hvis ein e heldige så blir an toppa me ein nyåpna varme flaska).
Nai då får eg ei kalde flaska fra kjøleskapet å eg får heila innholdet i flaskå så eg kjøpe.
Koffår e ikje detta tilfelle me brusen?
Å, nai, d å fylla opp me isbitar for å prøva å kjøla den litle slompen så d då e plass t me varme brus e ikje godt nok!
Husk 13. Mars 2008 !
"Eg hate vrad" - Christian Grindheim
"Me fortjene mær enn tri poeng" - Jostein Grindhaug
Me gir vel faen, me har Bronse me!
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg FHK » Ons Apr 11, 2012 17:00

Drittsekk skrev:For oss som sko kjøra bil ittepå så fortsette sportpøbben i fotsporå t Dikselen å følge Inventum-profilen me å ku servera halvtame varme brus.
Hvis eg spør itte ei Heineken så får eg ikje slompen av ei så har stått bak baren å godgjort seg åpen ein go halvtime (hvis ein e heldige så blir an toppa me ein nyåpna varme flaska).
Nai då får eg ei kalde flaska fra kjøleskapet å eg får heila innholdet i flaskå så eg kjøpe.
Å, nai, d å fylla opp me isbitar for å prøva å kjøla den litle slompen så d då e plass t me varme brus e ikje godt nok!

Tippa dei alkoholfrie øylå e kalde;) :twisted:
E visst han nye sveini.. Noen burde ta av seg dei kvite å blå brillene i 5 sekund!

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK
forum CHRISTIAN GRINDHEIM
forum CHRISTIAN GRINDHEIM

Innlegg keano » Ons Apr 11, 2012 17:35

Drittsekk skrev:For oss som sko kjøra bil ittepå så fortsette sportpøbben i fotsporå t Dikselen å følge Inventum-profilen me å ku servera halvtame varme brus.

har du snakket med dei på sportsbaren ??
stolt medlem av maakeberget
Brekke ultras bhoys
Brukerens avatar
keano
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg araber » Ons Apr 11, 2012 18:08

Kaffor kan du ikkje bare drikka øl sånn så alle oss andre da din tullebokk?
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Deepdiver » Ons Apr 11, 2012 19:08

Min løsning når jeg opplevde det samme på Dikselen var å drikke litt under halvparten av brusen, og gå tilbake og klage på at den var uten kullsyre. Fikk ny uten diskusjon om jeg husker rett (skulle forøvrig bare mangle..). Er litt usikker men tror kanskje de har mindre flasker (0,3/0,35l) på alle andre sorter enn cola/pepsi og sprite/7-up som de vel har 0,5l plastflasker (siden de brukes som blandevann i baren. Unngår du sortene som er i 0,5l så står vel flaskene trolig i kjøleskap og uansett får du normalt hele flasken og da kan du sikkert be om flasken og et glass med isbiter om brusen ikke er skikkelig kald.. Har såvidt vært innom og sett på Sportshulå (likte meg overhode ikke...!! For meg et sted totalt uten sjel/atmosfære!)

Deepdiver
----------------------------------------------------
Dypt dykkende autodidakt kverulant
Deepdiver
forum JØRGEN HAMMERSLAND
forum JØRGEN HAMMERSLAND

Innlegg laffn » Ons Apr 11, 2012 20:01

Drittsekk skrev:
Tommeliten skrev:Brus etc blir vel servert i glass med isbiter. Kan nok få uten isbiter, men da har du en utfordring om brusen er varm.
Men mener på at en ikke har lov å servere brus i flasker på uteplasser.

Men at brusen står kaldt bør være en selvfølge på lik linje med at en vil ha kald øl.

Kan ikje forstå at noen kan ha rett t å nekta meg å få flaskå mi så eg betale for hvis d e brus på lik linja me at eg kan få Heineken flaskå i neven.
D må i så fall vær for at d ska selga samma bruså ørten gånger då d ikje går så mye brus opp i glasset at de får 1,5 glass pr. brusflaska de selge.

Bentus serverte cola fra glassflasker han, men han gikk vel konk o om hugsa rett. Enig med sjitsekken, d bør kunna ordnast noe kalt t oss så ikkje drikke alkohol på sundagar
Lubbesild, flattbrød å kalde pota, d e mat for Bloysen det:)
member of Hats&Liquor og UFF
Det ekje bara rape i Haugesond

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg Garpen » Ons Apr 11, 2012 20:27

Eg drikke ikkje alkohol på kampdagar, som vanlig og klare meg fint med det Dikselen, Sportsbaren og andre skjenkehål servere :)
Stolt supporter i Maakeberget og Medlem av Haugesund Bhoys & Ghirls

Maakeberget e der de hørre hima, i ELITEN :)

Maakebergets egen konto ved evnt. påmeldinger: 3333.07.19198
Brukerens avatar
Garpen
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Innlegg Drittsekk » Ons Apr 11, 2012 20:47

FHK
Ja di alkoholfrie ølå e kalde, hvis ikje så vanke d prikkar på sjenkeløyve.

Keano
Eg spurte om di hadde kald brus å fekk som svar at di hadde isbitar (d va ikje d eg spurte om!)
Eg gidde absoulut ikje å begynna å diskutera me han islandske/svenske surpompen i bar på kampdag (eller andre dagar for den sags skyld)
D ska da ikje vært medlemene (kundene) så ska måtta ta opp ting når d e nåke der nere eller?

Araber
Kan drikka øl som de fleste andre enkelte dagar, andre dagar så leske eg strupen me andre ting. Å då ønske eg noe kaldt å drikka, burde ikje vær for mye forlangt, d e ikje Rema1000, d e eit sjenkested.

Deepdiver
Løsningen din virka alt for tungvint å tidkrevande. Desuten så hadde nok han surpompen i baren blitt ennå surare hvis eg sko gått fram å tebake å klaga på den elendige servicen hans der nere heila tiå.
Eg må da konna få kald cola sjøl om d blir brukt i ein drink, ska eg måtta velga obskure drikkar som Urge å andre merkverdige leskedrikkar bare for at 7-up å cola blir brukt i drinkar.

Garpen
Eg klare meg eg o men d e jævlig irriterande at sportspuben fortsette i "god" Inventum ånd me varme brus.
Du nevne andre sjenkehål, eg e sikker på at hvis eg hadde gått opp i bakken på Munken eller bort på Macken så hadde brusen eg hadde spurt itte vært kald.

Som Laffn seie:
laffn skrev:d bør kunna ordnast noe kalt t oss så ikkje drikke alkohol på sundagar
Husk 13. Mars 2008 !
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg Garpen » Ons Apr 11, 2012 21:02

Eg ska ordna så de har ei kalde cola i glassflaska te deg - så sleppe me å hørra på di sutring o ;) Har vel diskutert den jækla colaen i årasvis nå :)

Brukerens avatar
Garpen
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Innlegg Garpen » Ons Apr 11, 2012 21:08

Då e beskjeden gitt videre og eg har bedt om blå sløyfe på colaen, ikkje rød :) Juhuuu, så får me håpa :)

Brukerens avatar
Garpen
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Innlegg Drittsekk » Tor Apr 12, 2012 11:08

Garpen skrev:Eg ska ordna så de har ei kalde cola i glassflaska te deg - så sleppe me å hørra på di sutring o ;) Har vel diskutert den jækla colaen i årasvis nå :)

Glassflaska til å me, snakka meg om lukus.
Men dåkkår trenge ikje frykta eg ska nok alltid finna nåke aent å sutra over, d ordne seg nok ska du se 8)
Jepp har diskutert den alkoholfrie drikkå i lika mången år som Inventum har drete i dei så vil ha seg no kaldt alkoholfritt å leska strupen me.
Garpen skrev:Då e beskjeden gitt videre og eg har bedt om blå sløyfe på colaen, ikkje rød :) Juhuuu, så får me håpa :)

Kanon!
Sukkerfri brus? :mrgreen:
D e ein Haugesund plass så blå sløyfa tar eg som ein selvfølge! :P
Husk 13. Mars 2008 !
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg Garpen » Tor Apr 12, 2012 22:24

Tar ei av kver, så har du någe å gå på :) Blått, sjølsagt Drittsekk, blått så i kongeblod / blått :)
Sutring ;) Glede meg te ein nye ting, så har me någe å diskutera vett du ...... lalalalla :mrgreen:

Brukerens avatar
Garpen
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Innlegg Tommeliten » Man Aug 27, 2012 21:28

good news !!! Etter møte med Inventum idag så skal inventum sørge for at det blir servert glass cola til Drittsekk og andre så klart på puben !!!! :wink:
"Fuuuuck offff viking FK,
Lika ikje mørkeblå !
Ta me dåkkår brann t ingenmannsland,
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg Drittsekk » Man Aug 27, 2012 22:14

Tommeliten skrev:good news !!! Etter møte med Inventum idag så skal inventum sørge for at det blir servert glass cola til Drittsekk og andre så klart på puben !!!! :wink:

:shock:
WTF, seriøst?
Nai detta tror eg ikje før eg får se d, einaste brusen så har vært inni der har vært ei einsome glasscola e blå sløyfa (for all del, konge d, men...) :wink:
Husk 13. Mars 2008 !
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

ForrigeNeste

Gå til Stamsted

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest