Avtale mellom Maakeberget og Dikselen 2010

Del på Facebook

Forum for stamstedet Sportsbaren på Indre Kai

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Re: Avtale mellom Maakeberget og Dikselen 2010

Innlegg laffn » Man Nov 17, 2014 00:02

Fru KAli skrev:
laffn skrev:Eg konne tenkt meg at noen fra styre og stell kom med en utalelse i denne saken, hvordan blir det fremover?
Er dette bare noe vi må godta?
DE som jobber på en stampub for en supporterklubb må ha forståelsefor st me er ekstremt følsomme, spesiellt etter tap

Jeg kan kommentere, for jeg var der når det skjedde.
Jeg ba de skru av den musikken, og ba Brannsupporterene om å forlate Sportsbaren. De skjønte problemet, og gikk med en gang.
Jeg hadde allerede bedt de skru av musikken, da "noen" kom farende inn å ba om det samme, på en meget spesiell måte ...
Problemet er blitt tatt opp med Inventum, og det skal ikke skje igjen.

Flott, mener du at å prøve å rive hode av noen er en meget spesiell måte?? Der og då føltes det veldig naturlig for meg :D
Lubbesild, flattbrød å kalde pota, d e mat for Bloysen det:)
member of Hats&Liquor og UFF
Det ekje bara rape i Haugesond

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg Provo » Ons Nov 19, 2014 14:18

Ift inntekten (kick-back?), så lar sikkert detta seg forhandlas fram på Haugesundaren o -så akkurat den biten ordne seg vel... Utover det, så har eg egentlig ingen sterke meininger om et evt skifte, men ein havne jo sjeldent i fysste rekka på kaien...
When in doubt -knock 'em out!
Brukerens avatar
Provo
forum BJØRN HELGE OLSEN
forum BJØRN HELGE OLSEN

Innlegg keano » Søn Des 07, 2014 12:57

Det vil komme forandringer på sportsbaren før neste sesong som gjere at folk skal trives meir der nede :) det er ikkje bare kickbacen som teller med og at inventum står for supportergallaen at me kan gi den festen til medlemmene så billigt .
Haugesundaren er sikkert ein bra plass men har dei økonomi til å holde på i 10 år ?litt dumt visst dei legger ned om 2 år
men et par ting skal på plass før sesong start og det er at det skal spilles fkh musik 2 timer før kamp ,kan stoppes 1 time før visst me er gira på å synge inn noen sanger men dette tar me etter vert .at ein person skal sjå ein kamp og dei må bruke pc er det uaktuelt neste sesong
Det er ein maakeberg pub og me bestemmer kosen det skal vera der,men da må folk dukke opp før kamp og
at ein spiller ein godset sang 2 timer før kamp start visst det er 10 stk der fra godset spiller liten rolle ,når me er reiser rundt på borte kamper pleier me å få spille ein sang på den puben me er på .men den siste timen er FKH tid
stolt medlem av maakeberget
Brekke ultras bhoys
Brukerens avatar
keano
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Shaolin » Fre Des 12, 2014 08:14

keano skrev:Det vil komme forandringer på sportsbaren før neste sesong som gjere at folk skal trives meir der nede :) det er ikkje bare kickbacen som teller med og at inventum står for supportergallaen at me kan gi den festen til medlemmene så billigt .
Haugesundaren er sikkert ein bra plass men har dei økonomi til å holde på i 10 år ?litt dumt visst dei legger ned om 2 år
men et par ting skal på plass før sesong start og det er at det skal spilles fkh musik 2 timer før kamp ,kan stoppes 1 time før visst me er gira på å synge inn noen sanger men dette tar me etter vert .at ein person skal sjå ein kamp og dei må bruke pc er det uaktuelt neste sesong
Det er ein maakeberg pub og me bestemmer kosen det skal vera der,men da må folk dukke opp før kamp og
at ein spiller ein godset sang 2 timer før kamp start visst det er 10 stk der fra godset spiller liten rolle ,når me er reiser rundt på borte kamper pleier me å få spille ein sang på den puben me er på .men den siste timen er FKH tid

E d då sånn å forstå at eventuelle bortesangar spilles med velsignelse fra maakeberget så lenge det ikkje skjer den siste timen? Greit å få en ryddig avklaring av detta, sånn at dei som ikkje lika det kan komma påp sportsbaren når de vett at den tiå e over.
Når det gjelde levetid på utesteder, så e det vel forsåvidt maakeberget så holde liv i sportsbaren o, sjøl om medlemmene mongen kveldar komme i sivil for å se engelsk fotball og den slags, fotball e religion og derfor hadde et bedehus vært fantastisk, pluss veien te grytå for å pissa blir mye kortare..
Shaolin
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Forrige

Gå til Stamsted

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest