Avtale mellom Maakeberget og Dikselen 2010

Del på Facebook

Forum for stamstedet Sportsbaren på Indre Kai

Moderatorer: Komiske Ali, Fru KAli, Maakepappa

Re: Avtale mellom Maakeberget og Dikselen 2010

Innlegg Komiske Ali » Lør Mar 17, 2012 11:50

FHK skrev:
Tommeliten skrev:Forgården faktisk....
http://sebyen.no/video/15617/
Lykke til !

Syns det så meget bra ut eg! Føle på meg at gamle willy blir som gamle Flytten, Krasnha planene va jo meget bra! Samtidig e det vell kje noen dedikerte rocke puber i byen heller?

E'kje mi greia iallefall, men musikkinteressen i by'n e kanskje så stor at ein klare å fylla detta stora huset? Time will show, men at det blir ein "hype" i starten tror eg nok, men så komme kvardagen....
Fra Sørhaug te Snik, Vea og Kvalsvik. Alle heie me på FKH.
Med øl og måkeskrik, fra Skjold te Asalvik.
Kalde pølser, varme brus på Vestre Stå
Brukerens avatar
Komiske Ali
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg laffn » Lør Mar 17, 2012 12:10

Komiske Ali skrev:
FHK skrev:
Lykke til !

Syns det så meget bra ut eg! Føle på meg at gamle willy blir som gamle Flytten, Krasnha planene va jo meget bra! Samtidig e det vell kje noen dedikerte rocke puber i byen heller?

E'kje mi greia iallefall, men musikkinteressen i by'n e kanskje så stor at ein klare å fylla detta stora huset? Time will show, men at det blir ein "hype" i starten tror eg nok, men så komme kvardagen....

Problemet e at rocke folket går ikkje ut å drikke nok øl, de har jo prøvd før med dikselen som rocke pub
Lubbesild, flattbrød å kalde pota, d e mat for Bloysen det:)
member of Hats&Liquor og UFF
Det ekje bara rape i Haugesond

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg FHK » Lør Mar 17, 2012 12:22

laffn skrev:
Komiske Ali skrev:
FHK skrev:
Lykke til !

Problemet e at rocke folket går ikkje ut å drikke nok øl, de har jo prøvd før med dikselen som rocke pub

Nå e dikselen ganske liten i forhold te resten av huset, samt den nye nattklubben virka veldig kul å eg e forkjemper av å boikotta inventum...
E visst han nye sveini.. Noen burde ta av seg dei kvite å blå brillene i 5 sekund!

Enslig Ultras på Felt K!
Brukerens avatar
FHK
forum CHRISTIAN GRINDHEIM
forum CHRISTIAN GRINDHEIM

Innlegg Drittsekk » Lør Mar 17, 2012 13:16

Flott at nåken prøve seg på nåke nytt her i byn å at ikje alt ska vær mainstream. Spesial sjapper å uteplassar må ein somregel t større byar for å konna oppdriva, at noen tørr å satsa i Haugeby e bara positivt!
Så spørst d om d e nok folk på Haugalande t at d vil vær regningssvarande for dei så ska drifta detta men jo flære alternativer så finst jo bedre blir jo tilbudet for den jevne haugalending å d e jo bra.
Husk 13. Mars 2008 !
"Eg hate vrad" - Christian Grindheim
"Me fortjene mær enn tri poeng" - Jostein Grindhaug
Me gir vel faen, me har Bronse me!
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg Drittsekk » Tir Mar 20, 2012 11:47

Kamp på Søndag å nåken av oss må nøya oss me Sportspuben på kaien.
Avtalen e identiske me den me hadde på Dikselen (ittesom d va Inventum me hadde avtale me) men men får ikje lenger pilså t samme prisen va d ikje sånt?
E prisen på pilså avklart?
Me får ikje medlemskortå før neste helg, regne me at fjor årets medlemskort må gå greit på fystkommande Søndag?
Husk 13. Mars 2008 !
"Eg hate vrad" - Christian Grindheim
"Me fortjene mær enn tri poeng" - Jostein Grindhaug
Me gir vel faen, me har Bronse me!
Brukerens avatar
Drittsekk
forum JOSTEIN GRINDHAUG
forum JOSTEIN GRINDHAUG

Innlegg Tommeliten » Tir Mar 20, 2012 11:48

Drittsekk skrev:Kamp på Søndag å nåken av oss må nøya oss me Sportspuben på kaien.
Avtalen e identiske me den me hadde på Dikselen (ittesom d va Inventum me hadde avtale me) men men får ikje lenger pilså t samme prisen va d ikje sånt?
E prisen på pilså avklart?
Me får ikje medlemskortå før neste helg, regne me at fjor årets medlemskort må gå greit på fystkommande Søndag?

Ølet koster 50,- samme med cider og rusbrus, brus til 15,-
Bruk fjorårets medlemskort :)
"Fuuuuck offff viking FK,
Lika ikje mørkeblå !
Ta me dåkkår brann t ingenmannsland,
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg Tommeliten » Tor Jan 09, 2014 15:04

Haugesundaren som ny stampub? Kanskje det kunne vært en plass som "pubgruppå" burde undersøkt?
"Fuuuuck offff viking FK,
Lika ikje mørkeblå !
Ta me dåkkår brann t ingenmannsland,
vestlandet for FKH !"

Medlem av Hats`n Liquor
Brukerens avatar
Tommeliten
forum MAGNUS SAMUELSSON
forum MAGNUS SAMUELSSON

Innlegg laffn » Tor Jan 09, 2014 22:04

Tommeliten skrev:Haugesundaren som ny stampub? Kanskje det kunne vært en plass som "pubgruppå" burde undersøkt?

Fy faen pub i kjellaren av ei kjerka, det hadde vert dødskult....pluss svær sal oppe om det hadde vært behov for. Detta e noe pubgruppå bør sjekka ut :)

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg araber » Tir Jan 14, 2014 18:40

laffn skrev:
Tommeliten skrev:Haugesundaren som ny stampub? Kanskje det kunne vært en plass som "pubgruppå" burde undersøkt?

Fy faen pub i kjellaren av ei kjerka, det hadde vert dødskult....pluss svær sal oppe om det hadde vært behov for. Detta e noe pubgruppå bør sjekka ut :)

E det den di sko kalla Bloysen intimscene?
Bring out yer dead.....
Brukerens avatar
araber
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg Puff » Tor Nov 13, 2014 01:13

Va kje mye respons på den. Eg heilt enige me Tommeliten, Kansje Haugesundaren konne vert ein bra plass :?:
Puff
forum ALFRED BERGE
forum ALFRED BERGE

Innlegg Komiske Ali » Tor Nov 13, 2014 12:57

Puff skrev:

Va kje mye respons på den. Eg heilt enige me Tommeliten, Kansje Haugesundaren konne vert ein bra plass :?:

E et tve-egga sverd detta. Kver enkelt ska jo få bestemma sjøl kor dei vil drikka ølet sitt før kamp, og itte Brann-kampen sist va det flere som sa dei ikkje vil vær på SB lenger, då dei begynte å spilla Brann-sangen itte kampen. På den andra siå, så har Maakeberget store inntekter fra plassen som då må innhentas fra andre kilder for å opprettholda aktivitetsnivået i supporterklubben.
Fra Sørhaug te Snik, Vea og Kvalsvik. Alle heie me på FKH.
Med øl og måkeskrik, fra Skjold te Asalvik.
Kalde pølser, varme brus på Vestre Stå
Brukerens avatar
Komiske Ali
forum ANDERS BLOMQUIST
forum ANDERS BLOMQUIST

Innlegg laffn » Tor Nov 13, 2014 15:53

Komiske Ali skrev:
Puff skrev:

E et tve-egga sverd detta. Kver enkelt ska jo få bestemma sjøl kor dei vil drikka ølet sitt før kamp, og itte Brann-kampen sist va det flere som sa dei ikkje vil vær på SB lenger, då dei begynte å spilla Brann-sangen itte kampen. På den andra siå, så har Maakeberget store inntekter fra plassen som då må innhentas fra andre kilder for å opprettholda aktivitetsnivået i supporterklubben.

At det spilles Bergen sangar på VÅR stampub 30 min etter at vi har tapt mot en av våre bittreste rivaler e bare SKANDALE!
45000 Nok må vel noen andre konna spytta inn?

D året me rykka opp va me i bakgården Dixelen, kor mange medlemmer var vi da kontra nå, me posh`n på kaien som nermaste nabo

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg Shaolin » Tor Nov 13, 2014 21:11

Akkurat det med andre laga låtar på våras pøbb begynne å bli et stort problem. E vel meningen at me ska føla tilhørighet?
Støtte opp om å sjekka Haugesundaren som stampøbb, så får heller flerre samla inn cash i Bøssår
Shaolin
forum ASBJØRN HELGELAND
forum ASBJØRN HELGELAND

Innlegg laffn » Lør Nov 15, 2014 01:43

Eg konne tenkt meg at noen fra styre og stell kom med en utalelse i denne saken, hvordan blir det fremover?
Er dette bare noe vi må godta?
DE som jobber på en stampub for en supporterklubb må ha forståelsefor st me er ekstremt følsomme, spesiellt etter tap

Brukerens avatar
laffn
forum ARILD ANDERSEN

Innlegg Fru KAli » Søn Nov 16, 2014 15:59

laffn skrev:Eg konne tenkt meg at noen fra styre og stell kom med en utalelse i denne saken, hvordan blir det fremover?
Er dette bare noe vi må godta?
DE som jobber på en stampub for en supporterklubb må ha forståelsefor st me er ekstremt følsomme, spesiellt etter tap

Jeg kan kommentere, for jeg var der når det skjedde.
Jeg ba de skru av den musikken, og ba Brannsupporterene om å forlate Sportsbaren. De skjønte problemet, og gikk med en gang.
Jeg hadde allerede bedt de skru av musikken, da "noen" kom farende inn å ba om det samme, på en meget spesiell måte ...
Problemet er blitt tatt opp med Inventum, og det skal ikke skje igjen.
Brukerens avatar
Fru KAli
forum HANS BERGGREN
forum HANS BERGGREN

ForrigeNeste

Gå til Stamsted

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest